wtorek, 24 czerwca 2014

Puzzle - Triss Merigold



Zestaw puzzli wydanych w ramach promocji Wiedźmina 2 ER oraz zapowiedzi Wiedźmina 3. Wybrałem wzór z Triss Merigold nie tylko ze względu na fantastyczny art, znany między innymi z sesji, której Triss „udzieliła” magazynowi PLAYBOY, ale też spodziewając się, że właśnie ten wzór rozejdzie się najszybciej z całego nakładu. I choć sprzedaż nie dorównała oczekiwaniom i poszczególne zestawy puzzli nadal można nabyć po standardowych cenach, to wyboru nie żałuję.


Oprócz estetycznego i solidnego pudełka za ok. 60zł w cdp.pl dostajemy duży (o ile się nie mylę, coś w okolicach rozmiaru A1) plakat z tym samym zdjęciem, co na układance, kod promocyjny (którego przeznaczenia do dziś nie odkryłem), przeklętą monetę znaną z pudełek W2 oraz oczywiście same puzzle. Tych jest 1500 i przyznaję ze wstydem, że osobiście nie udało mi się ukończyć układanki, choć z drugiej strony nie poświęciłem jej aż tak wiele czasu. Ze względu na wysoką rozdzielczość oraz specyficzne cieniowanie, ułożenie tego konkretnego wzoru to naprawdę spore wyzwanie. Poszczególne puzzle niemal nie różnią się między sobą, dlatego zasiadając do zabawy polecam uzbroić się w sporą dozę cierpliwości. ;)


1 komentarz:

  1. Witam serdecznie kupię puzzle wiedźmin 3 Dziki Gon (Tris Merigold ) ale ułożone cena do uzgodnienia mi już po ułożeniu 2 pudełek cierpliwości brakuje tel kon 500118170

    OdpowiedzUsuń